Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk medarbejder til Socialtilsyn Midt

Silkeborg Kommune

Silkeborg, Midtjylland

Indrykket
07-01-2021

Del dette job

Kontakt
Silkeborg Kommune
Papirfabrikken 38
8600 Silkeborg
Tlf
91172479
Kontakt
 
8600 Silkeborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
07-01-2021
Udløber
22-01-2021
Kviknummer
LJA-81556474
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Økonomi, Jura og retsvæsen

Struktureret generalist med flair for kommunikation

Socialtilsyn Midt godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private, som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde – vi fører tilsyn med ca. 1400 plejefamilie og 360 sociale tilbud. Geografisk dækker vi region Midtjylland og Fåborg-Midtfyn Kommune – i alt 19 kommuner og 1 region.

I Socialtilsyn Midt er vi ca. 80 ansatte herunder 16 i staben, hvor stillingen er placeret. Staben består af et team af jurister, et team af økonomer, fagkonsulenter samt et administrativt team som dækker HK-funktioner, kommunikation, sekretæropgaver, IT, ledelsesunderstøttelse, politisk sagsbehandling osv. I staben er vi mange forskellige faggrupper og vi arbejder sammen på tværs for at sikre, at konsulenter og ledelse understøttes bedst muligt i arbejdet. Vi søger pr. 1. marts eller hurtigst derefter en dygtig og serviceminded kollega, som har lyst til at hjælpe os med at få huset til at fungere. Stillingen er nyoprettet og oprettes konkret, fordi der er et øget behov for understøttelse af ledelsen i Socialtilsynet. Du vil derfor selv være med til at præge opgavetilrettelæggelsen, og den endelige opgavesammensætning sker, når vi har set din profil. Du kan forvente at blive involveret i mange forskelligartede opgaver naturligvis efter kompetencer og interesser. Der er masser af muligheder for opgaver med ansvar og for at prøve dig selv af i forskellige funktioner. Af mulige arbejdsopgaver kan nævnes;

  • Understøttelse af ledelsen herunder fx planlægning af arrangementer, kommunikation med samarbejdspartnere, koordinering og procesplanlægning, mødeunderstøttelse mv.
  • Sekretariatsbetjening i samarbejde med stabslederen
  • Fremstillinger til vores politiske udvalg
  • Deltagelse i udarbejdelsen af rapporter fx årsrapport og tilfredshedsundersøgelse
  • Udarbejdelse af oplæg
  • Deltagelse i budgetlægning
Det er vigtigt at understrege, at vi leder efter den rigtige kollega, så du behøver ikke at kunne se dig selv i alle opgaverne. Du kan både være erfaren og kende konkret til opgaverne og området, men du kan også sagtens være nyuddannet med interesser, der matcher vores opgaver.

I staben og i Socialtilsyn Midt generelt lægger vi vægt på, at det også er rart at være på arbejde. Du bliver derfor også en del af et rigtig godt arbejdsfællesskab, hvor der er højt til loftet og rigtig god humor – synes vi selv. Vi er meget fleksible, og der er mulighed for i høj grad selv at tilrettelægge din arbejdsdag.

Vi forventer, at du;
  • Har en akademisk uddannelse fx cand.scient.pol, cand.scient.adm eller lignende
  • Er serviceminded
  • Tager initiativ, kan arbejde selvstændigt og tager ansvar i dine opgaver
  • Du tør udfordre opgaveløsningen (også ledelsens)
  • Er fleksibel og tager de daglige forandringer og ændringer i planerne med et smil
  • Har flair for kommunikation og er dygtig til at formulere dig på skrift og i tale
  • Er struktureret og har orden i dine opgaver
  • Har lyst til at indgå i og bidrage til vores gode arbejdsfællesskab
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.socialtilsynmidt.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte stabsleder Ida Rønne Antonsen på tlf. 91 17 24 79.
 
Ansøgningsfrist 22. januar 2021 Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 26. januar 2021Der kan eventuelt blive indkaldt til 2. samtale efterfølgende.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 

Ansøg nu
Lignende job

TeamVikaren.dk, Århus ApS, Horsens Afdeling

Del dette job

Virksomhedsinformation
Silkeborg Kommune
Papirfabrikken 38
8600 Silkeborg
Tlf
91172479
Kontaktperson
 
Adresse
8600 Silkeborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
07-01-2021
Udløber
22-01-2021
Kviknummer
LJA-81556474
Jobtype
Fuldtid
Fag
Økonomi, Jura og retsvæsen
Beliggenhed