Bogholder til vores erhvervsservice
Herning afdeling
Få nye muligheder i et revisionsfirma, der er på forkant!
Vores erhvervsservice er i vækst, hvorfor vi søger en ny
medarbejder til afdelingen i Herning. Afdelingen servicerer en bred vifte af
mindre og mellemstore virksomheder i området med bogføring, løn, administration
og mange andre opgaver opgaver der i stigende omfang digitaliseres og
automatiseres.
Med tiden vil du have din egen kundeportefølje med
kundekontakt og et selvstændigt ansvar bl.a. i samarbejde med revisorerne i
Blicher.
Personprofil
Du har nogle års erfaring med bogholderi. Det må gerne være
fra revisorbranchen; men det er ikke en forudsætning. Vi forventer, at du både
kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med kollegaer, er faglig kompetent og
har flair for IT.
Som person, er du imødekommende og har en positiv
indstilling. Du er interesseret i at hjælpe kunderne og tager gerne initiativet
til at gøre det.
Vi tilbyder
Du bliver en del af et team med veluddannede kollegaer, der
giver vores kunder sparring og rådgivning inden for såvel erhvervsservice,
revision, regnskab og skat mm. Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø, for vi
tror på, at motiverede og engagerede medarbejdere giver det bedste resultat.
Lønnen aftales efter kvalifikationer. Arbejdstiden kan
aftales nærmere og stillingen kan, hvis det ønskes, være mindre end fuldtids.
Tiltrædelse snarest muligt efter nærmere aftale.
Vil du vide mere, kan du kontakte statsautoriseret revisor
Per Jensen på 25 23 37 31 eller mail pj@blicher.dk
Vi ser frem til at modtage din ansøgning pr. mail til job@blicher.dk
Vi er et uafhængigt og ejerledet revisionsfirma. Vi er 39
medarbejdere. De 5 heraf er statsautoriserede revisorer, mens 7 andre har
uddannelsen som registrerede revisorer. Vores ambition er altid at være på
forkant fagligt og med værdiskabende løsninger. Vi er desuden medlem af
Kreston, som er et fagligt samarbejde mellem revisionsfirmaer både i Danmark og
internationalt.