FOF Herning søger serviceminded bogholder
Leder du efter et varieret og meningsfuldt kontorjob? Og har du lyst til at arbejde i rare omgivelser, hvor du har daglig kontakt med glade og aktive mennesker? Så er jobbet som administrativ medarbejder hos FOF måske noget for dig.
Arbejdsopgaverne er
- Sparring med skoleleder samt afdelingens øvrige medarbejdere.
- Løn (funktionærer, lærere, timelønnede og honorarer m.m.).
- Kendskab til A-skat, ferieloven m.m.
- Bogføring
- Afstemning og opgørelser til offentlig myndighed.
- Du har evnen og lysten til ar arbejde selvstændigt, ansvars- og målbevidst.
- Indgå i den daglige administration med varierede opgaver indenfor kursus-administration
Kvalifikationer
- Du er fagligt dygtig indenfor regnskabsområdet og har nemt ved at tilegne dig nyt stof.
- Relevant uddannelsesmæssig baggrund
- Solid IT-erfaring indenfor økonomi, gerne kendskab til Navision og lønsystem
- Du har evnen og lysten til at arbejde selvstændigt, ansvars- og målbevidst.
Du er
udadvendt, fordomsfri og udstyret med en god portion humor. Du vil få kontakt med mange forskellige mennesker, som har en ideologisk holdning til deres arbejde.
Vi kan tilbyde
- et åbent og inspirerende arbejdsmiljø med masser af gode oplevelser
- en god arbejdsplads, hvor din indsats vil blive værdsat
- at blive en del af et ambitiøst FOF-team
- et spændende og varieret job
- kontakt til mange mennesker i udviklingsorienteret miljø præget af godt humør
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på ca. 25 timer afhængig af aftalte arbejdsopgaver. Stillingen lønnes efter kvalifikationer i henhold til kommunens takster. Tiltrædelse snarest muligt.
Ansøgning
Send din ansøgning sammen med relevante bilag til forstander Kirsten Bjørn-Thygesen på mail; kirsten@fofherning.dk. Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 3. januar 2025.
FOF er Danmarks største udbyder af folkeoplysning. Hvert år henter 250.000 danskere viden, indsigt og oplevelser på vores kurser, foredrag og udflugter. Du kan læse mere om os på www.fof.dk og www.fofherning.dk