Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en del af et dynamisk team i en virksomhed, hvor samarbejde og et godt arbejdsmiljø er i fokus? Så er det måske dig, vi leder efter!
På vegne af JP Group A/S i Viborg søger Career | a JKS company en dedikeret eksportassistent/salgsbackup, der brænder for at arbejde i et internationalt miljø – teamet har fået vokseværk og derfor skal vi have fat i dig!
Brug dine sproglige evner til at skabe stærke internationale relationer
Hos JP Group A/S kommer du til at bruge dine sproglige evner hver dag. Du vil kommunikere med kunder fra hele verden, hvor især dine kompetencer inden for tysk og engelsk vil være afgørende. Vi har brug for dig, der kan skifte ubesværet mellem begge sprog og sikre, at kunderne altid får den bedst mulige service og support.
Derudover, vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå i:
- Ordrehåndtering, fakturering og løbende koordinering og kontakt med kunderne
- Told- og fragthåndtering
- At assistere Key Account Managers med tilbud, analyser og lign.
- Løbende optimeringer i forhold til processer og opgaver
Dine arbejdstider vil se ud som følger: mandag 8:00-16:30, tirsdag-torsdag 8:00-16:00, og fredag 8:00-15:00.
Din ekspertise og personlighed
Du elsker at arbejde på tværs af kulturer og har flair for kommunikation og kundeservice. Vi tilbyder dig at blive en del af et engageret team, hvor vi arbejder tæt sammen for at nå fælles mål. Derfor forventer vi også, at du:
- Er skarp til både tysk og engelsk – skriftligt og mundtligt
- Er IT- og systemstærk og navigerer ubesværet rundt i forskellige systemer
- Trives i et miljø med mange forskellige opgaver og tager ansvar for opgaverne fra start til slut
- Sætter en ære i at levere god kundeservice og har evnen til at samarbejde på tværs af afdelinger
Derudover trives du i en varieret hverdag med mange spændende og forskelligartede opgaver, og har et ønske om at udvikle dine kompetencer i et internationalt miljø.
Et fantastisk team, hvor der løftes i flok
Dit kommende team består af 14 kollegaer, der arbejder tæt sammen om at løse dagens opgaver. Der prioriteres et godt arbejdsmiljø, hvor alle støtter hinanden, og hvor sammenhold og humor er en naturlig del af hverdagen. Der er altid travlt, men du vil opleve, at alle står sammen om at gribe de mange bolde, der er i luften.
Derudover tilbydes du:
- Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring og fritvalgskonto
- Mulighed for at deltage i fælles frokostordning, så du ikke behøver smøre madpakken
- En aktiv personaleforening som sørger for sociale aktiviteter i løbet af året, og skaber et stærkt fællesskab på arbejdspladsen
Vi ser frem til at høre fra dig!
Vil du være med til at sikre, at JP Group A/S fortsat leverer kvalitet til kunder over hele verden, og blive en del af vores team? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt, via ”Søg stillingen” nedenfor.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, som ikke fremgår i annoncen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Anne-Marie Hviid Ekstrøm, på tlf. +45 3085 1294.
Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning via e-mail.