Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Erfarne og detaljeorienterede personalekonsulenter til Administrations- og Servicestyrelsen i Herning

Skatteforvaltningen, Herning

Herning, Vestjylland

Indrykket
06-11-2019

Del dette job

Kontakt
Skatteforvaltningen, Herning
Brændgårdvej 10
7400 Herning
Tlf
72373922
Kontakt
 
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-11-2019
Udløber
20-11-2019
Kviknummer
LJA-77186077
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kontor og administration, Økonomi, Jura og retsvæsen, Offentlig

Har du erfaring med personaleadministrative opgaver, og brænder du for et administrativt job i et fagligt dygtigt team med god social trivsel? Er du serviceminded og kan sætte dig i kundens sted? Så er du måske vores kommende kollega.

Vi har brug for nye dygtige kollegaer, der primært skal hjælpe os med de personaleadministrative opgaver, som vi løser for hele Skatteministeriets koncern.



Høje standarder for personaleadministration
Du bliver en del af Personale i HR, hvor vi blandt andet løser følgende administrative opgaver:

Personaleadministration

  • Ansættelse
  • Fratrædelse og afsked
  • Ændring i arbejdsforhold, herunder arbejdstid, ansættelsesvilkår, lønforhold mv.
  • Tidsregistrering


Fraværsadministration

  • Administration af sygefravær
  • Refusionsansøgning for sygefravær
  • Ferieregistrering, -tildeling og -afregning
  • Barselsorlov


Du vil desuden indgå i en vagtplan til vores Servicetelefon.



Effektive og detaljeorienterede personalekonsulenter
Du har en administrativ uddannelse kombineret med relevant erhvervserfaring, hvor du har beskæftiget dig med personaleadministration – gerne fra en offentlig institution. Det er en fordel, hvis du har erfaring med Workzone, Excel samt HR-Løn.

Det er vigtigt, at du trives i en hverdag, hvor arbejdet foregår i et højt tempo og med stramme deadlines. I din arbejdstilgang er du struktureret og har fokus på detaljen, så vi altid sikrer en korrekt sagsbehandling. Vi oplever spidsbelastningsperioder, og her er det særlig vigtigt, at du er i stand til at bevare overblikket, er fleksibel og har mulighed for at lægge en ekstra indsats. Det er et must, at du er serviceminded og kan sætte dig i kundens sted.



Personale – din enhed
Du bliver en del af en dynamisk enhed med medarbejdere lokaliseret i Horsens og Herning.
Som en del af den nye skatteforvaltning samles Personale i Administrations- og Servicestyrelsens hovedsæde i Herning på Brændgårdsvej 10. Du bliver derfor en vigtig del i opbygningen af enheden her.

Du vil opleve en enhed præget af engagement, travlhed og ikke mindst god social trivsel, og hvor omgangstonen er god, uformel og sjov.



Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og dokumentation for erhvervserfaring via linket ”søg jobbet” senest den 20. november 2019. Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Brian Bunk på mail Brian.Bunk@adst.dk eller telefon 2080 6289, hvis du har spørgsmål til stillingen. Samtaler afholdes løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning afsted.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest og referencer.

Dit arbejdssted bliver Brændgårdsvej 10, 7400 Herning. Du kan forvente, at en del af oplæringen vil ske i Horsens. Tiltrædelse hurtigst muligt.



Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Ansøg nu
Job i virksomheden

Skatteforvaltningen, Herning
Lignende job

Del dette job

Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Herning
Brændgårdvej 10
7400 Herning
Tlf
72373922
Kontaktperson
 
Adresse
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-11-2019
Udløber
20-11-2019
Kviknummer
LJA-77186077
Jobtype
Fuldtid
Fag
Kontor og administration, Økonomi, Jura og retsvæsen, Offentlig
Beliggenhed