Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-drift og rekruttering

Partner Revision

Herning, Vestjylland

Indrykket
29-11-2023

Del dette job

Kontakt
Partner Revision
Industrivej Nord 15
7400 Herning
Tlf
26234356
Kontakt
Rikke Pedersen
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-11-2023
Udløber
24-01-2024
Kviknummer
LJA-85136331
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Øvrige stillinger

Vil du med på en vækstrejse med værdiskabelse?

Partner Revisions værdier EJERSKAB – SAMARBEJDE – KVALITET er fundamentet for vores arbejde og vi har fuld fart på vores vækstrejse. Derfor er det dig vi har brug for til, at bl.a. finde og rekruttere de skarpeste og dygtigste revisortalenter.

Din vigtigste opgave bliver, gennem HR-drift, search og rekruttering, at sikre smidigt flow i div. HR relaterede processer og at skabe det rette match mellem vores afdelinger og kandidater. Det er en forudsætning for Partner Revisions udvikling, at vi har de helt rigtige talenter med på holdet, og derfor søger vi dig, som brænder for datadrevet HR-drift, search og rekruttering af specialister og ledere. Du vil høre til i vores fællesfunktion, HR-afdelingen og samtidigt være i tæt samarbejde med ledelsen på tværs af alle afdelinger i dit daglige arbejde.

HR-afdelingen består i dag af to medarbejdere, og vi udvider afdelingen med dig som den tredje. Vi har det overordnede HR-ansvar og supporterer alle Partner Revisions afdelinger med den nødvendige HR-ekspertise. Derfor spænder opgavefeltet også bredt, og du vil udover search og rekruttering være indblandet i andre spændende HR-projekter, hvoraf implementering af nyt HR-system bliver et stort fokus. Som udgangspunkt starter du med at have et stort ansvar ind i search, rekruttering og onboarding af fremtidens revisorer i Partner Revision og implementering af vores HR-system HR-ON.

Hvem er du?

Vigtigst af alt er, at du brænder for mennesker, search, rekruttering og datadrevet HR, samt at du trives i et miljø, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Og så er du i høj grad en selvstarter.

Derudover forventer vi, at du

  • har +3 års erfaring med search og rekruttering af specialister og ledere
  • har erfaring med at bruge personprofiler i rekrutteringer (vi bruger Master International)
  • har erfaring med LinkedIn Recruiter
  • har erfaring med HR-proces beskrivelser til bl.a. HR-systemer, gerne HR-ON Staff
  • har erfaring med rekrutteringsmodulet HR-ON Recruit
  • har evt. en relevant uddannelse inden for HR eller lignende
  • har en proaktiv og positiv tilgang
  • behersker dansk og engelsk flydende i både skrift og tale
  • er en selvstarter, der tager initiativ
  • er hurtig til at sætte dig ind i nyt stof, er fleksibel og får tingene gjort
  • trives i et dynamisk miljø, hvor der er behov for at arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt

Opgaver

Du vil løbende have flere driftsopgaver og rekrutteringer i gang, som du er ansvarlig for fra A til Z.

Herunder:

  • Forventningsafstemning af rolle, profil og rekrutteringsstrategi med ansættende leder
  • Search og rekruttering af kandidater, primært på LinkedIn, herunder baggrundsresearch og udarbejdelse af søgestrategier
  • Løbende sparre med ansættende leder omkring opslåede stillinger og kandidatprofiler med fokus på, hvordan vi kan blive skarpere og mere effektive i vores udvælgelse af kandidater
  • Gennemføre screeningssamtaler, m.m.
  • Give feedback på personlighedsprofiler
  • Indhente referencer
  • Sikre en god oplevelse for alle kandidater gennem hele rekrutteringsprocessen
  • Procesbeskrivelser
  • Implementeringsopgaver af div. HR initiativer som bl.a. HR-ON Staff
  • Div. administrative HR opgaver som bla.a. pre- on- og off boarding planer, kontrakter mv.

Som udgangspunkt starter din dag i Herning men da stillingen i høj grad stiller krav til servicering af alle vores afdelinger, vil en hverdag på vores lokationer i det Midt- og Vestjyske være nærliggende.

Vi tilbyder

Som medarbejder hos Partner Revision, får du en spændende og afvekslende karriere med mange udviklingsmuligheder. Du bliver en del af et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, korte beslutningsprocesser og stor selvstændighed.
Har du lyst til et spændende job i et mellemstort moderne ledet revisionsfirma med stærke menneskelige værdier og solide rammer til udvikling, så hører vi gerne fra dig

Vi har en super frokostordning og fælles morgenmad, ligesom en god sundhedsforsikring tilbydes. Vi lægger vægt på de gode vilkår for vores medarbejdere.

Om Partner Revision

Partner Revision er et statsautoriseret revisionsfirma grundlagt i 1968. 200 dygtige og energiske medarbejdere arbejder ud fra 8 lokationer i det midt- og vestjyske og gør sig hver dag umage for fortsat at være det foretrukne revisionsfirma for mindre og mellemstore virksomheder i Midt- og Vestjylland.

Partner Revision ønsker at forblive en attraktiv arbejdsplads, der huser medarbejdere, som skaber resultater og værdi for kunderne – alt imens karriere, familieliv og trivsel er i balance. Virksomheden lever efter værdierne Ejerskab – Samarbejde – Kvalitet, både overfor kunderne og hinanden.

Tiltrædelse

Snarest muligt eller efter aftale. Stilling er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Er du interesseret?

Så tryk så 'ansøg'-knappen hurtigst muligt. Vil du høre mere eller har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR-Chef Rikke Abildtrup Pedersen på tlf. 2623 4356

Ansøgninger modtages kun via vores rekrutteringssystem. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Partner Revision
Industrivej Nord 15
7400 Herning
Tlf
26234356
Kontaktperson
Rikke Pedersen
Adresse
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-11-2023
Udløber
24-01-2024
Kviknummer
LJA-85136331
Jobtype
Fuldtid
Fag
Øvrige stillinger
Beliggenhed