Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontraktstyrer til samlet driftsudbud for veje, stier og grønne områder inkl. sportsanlæg samt vintertjeneste

Ikast-Brande Kommune

Ikast-Brande, Midtjylland

Indrykket
12-02-2021

Del dette job

Kontakt
Ikast-Brande Kommune
Bellisvej, 5
8766 Nørre Snede
Tlf
99603603
Kontakt
 
7430 Ikast
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-02-2021
Udløber
07-03-2021
Kviknummer
LJA-81713990
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kontor og administration, Økonomi, Jura og retsvæsen, Offentlig

Ikast-Brande kommune udbyder for første gang hovedparten af driftsopgaverne inden for veje, stier og grønne områder inkl. sportsanlæg samt vintertjeneste i en samlet kontrakt. Kontraktstart er april 2022.

Vi søger en kontraktstyrer til at sikre det gode samarbejde med leverandøren. Du skal være skarp til kontrakt- og økonomistyring og have erfaring med driftsopgaverne. 

Du bliver en del af Vej og Park, hvor vi i dag er 13 engagerede kollegaer, der ud over drift af veje og grønne områder også arbejder med myndighedsopgaver, trafiksikkerhed, anlægsprojekter, byggemodninger og vinterberedskab. Der er gode muligheder for at sætte sit præg på udviklingen i Vej og Park.

Frem til kontraktunderskrivelse
Frem til kontraktunderskrivelse er din opgave at deltage i at fastlægge den endelige organisering og sætte rammerne for det fremtidige samarbejde med den kommende leverandør. Du deltager i kvalitetssikring og justering af igangværende registreringer og udbudsmateriale.

Efter kontraktunderskrivelse
Det vil der være dig, som tegner kommunen over for den kommende leverandør. 

Du bliver omdrejningspunktet mellem leverandøren og kommunen og skal sikre et konstruktivt samarbejde. Du sørger for, at leverandøren lever op til den lovede kvalitet og sikrer den nødvendige fremdrift i arbejdet. Kontraktens forskellige styringsmuligheder bliver dine naturlige værktøjer. Dine tætte samarbejdspartnere i kommunen er en række kollegaer, som er fagansvarlige inden for de forskellige fagområder. 

Dit fokus vil således være at

  • sikre det overordnede samarbejde med leverandøren
  • koordinere de faglige input fra bestillerne og leverandøren
  • sikre at samarbejdsorganisationen fungerer både internt og i forhold til leverandøren 
  • sikre at kontrol, styring og innovation er tre ben i samarbejdet
Du vil også i vist omfang indgå i Vej og Parks øvrige arbejde som f.eks. borgerhenvendelse, sagsfremstillinger til politikerne samt anlægsopgaver.

Om dig:
Vi forventer, at du: 
  • er faglig stærk inden for kontraktens områder
  • kan dokumentere erfaring med at styre store driftskontrakter 
  • har praktisk erfaring med og kan håndtere de forskellige driftsopgaver 
  • har erfaring med økonomistyring
  • kan formulere dig klart og tydeligt på dansk, både i skrift og tale 
  • har en relevant profil som f.eks. skov -og Landskabsingeniør, urban landskabsingeniør, driftsplanlægger eller erfaring der giver lignende kompetencer.
Vi forventer at dine personlige kompetencer er tydelige, og at du:
  • har gode samarbejdsevner, er empatisk, tålmodig og løsningsorienteret, og kan se en sag fra flere vinkler, både i forhold til kolleger, borgere, samarbejdspartnere og leverandører
  • har gode forhandlingsevner og kan udvise gennemslagskraft
  • trives ved stor aktivitet og ved at arbejde sammen med andre om at nå et  fælles mål
  • er struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag 
  • er imødekommende, udadvendt og har humor og energi
Om os:
Hos os vil du møde en travl hverdag, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Intet er givet på forhånd og der er gode muligheder for at afprøve nye løsninger og måder at løse vores opgaver på.  

Vores hverdag bygger på kommunens DNA om, at vi sammen gør en forskel. Vi udfordrer vanetænkning, finder løsninger og udøver myndighed med et servicegen.

Vi har en uformel og respektfuld omgangstone, og lægger vægt på, at alle trives i en travl hverdag. 

Du vil referere til gruppekoordinator for Vej og Park.

Du vil møde:
  • Afvekslende opgaver og faglige udfordringer, der løses i samarbejde med engagerede kollegaer
  • Stor medindflydelse på egne opgaver
  • Mulighed for både personlig og faglig udvikling
  • Et godt og uformelt arbejdsklima med gode kollegaer
  • En arbejdsuge på 37 timer med en flexordning og mulighed for indimellem at arbejde hjemmefra
Arbejdssted: Administration Vest, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast.
Du kommer nemt hertil både via motorvej og tog. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den relevante faglige organisation. Lønnen fastsættes efter forhandling med organisationen efter principperne om Ny Løn.

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Projektleder Birthe Papsø 2070 0433 eller
Gruppekoordinator for Vej og Park, Lene Hoffmann på telefon 2126 5201.

Ansøgningsfrist: 7. marts 2021 kl. 23.59.
Samtale: Vi forventer at holde første samtale den 11. marts 2021 evt. 2. samtale den 19. marts. Der vil indgå persontest og evt. cases til samtalerne.
Tiltrædelse: 1. maj  2021.  

Send ansøgning online
Send din ansøgning via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem ved at trykke på knappen 'Søg stilling'. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. et CV.
Alle ansøgninger læses og behandles via rekrutteringssystemet, hvorfor en ansøgning sendt på en anden måde ikke kan forventes at blive behandlet.

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Ikast-Brande Kommune
Bellisvej, 5
8766 Nørre Snede
Tlf
99603603
Kontaktperson
 
Adresse
7430 Ikast
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-02-2021
Udløber
07-03-2021
Kviknummer
LJA-81713990
Jobtype
Fuldtid
Fag
Kontor og administration, Økonomi, Jura og retsvæsen, Offentlig
Beliggenhed