Da vores nuværende bogholder søger nye udfordringer, søger vi en ny kollega, som ønsker at være med til at stå bag en kulturinstitution med et godt renommé blandt gæster, kunstnere og samarbejdspartnere.
Som bogholder har du ansvar for en vifte af rutiner omkring de daglige økonomifunktioner.
Det omfatter bl.a. betaling og fakturering, løbende bogføring, afstemning og udarbejdelse af perioderegnskaber, lønberegning og lønkørsel, refusionsopgørelser, momsberegning, udarbejdelse af årsrapport i samarbejde med driftschefen, bistand ved budgetlægning, ordrebogsmøde med receptions- og cafeansvarlige kolleger.
Bogholderen har et tæt samspil med driftschef og direktør vedr. løbende opfølgning på økonomifunktionen.
Dertil kommer opgaver på tværs i organisationen, herunder telefonpasning, medvirken til frokostafløsning for kolleger i publikumsreceptionen, månedligt medarbejdermøde, bistand med administrative opgaver.
Stillingen er på deltid 20 timer. Der kan på sigt være mulighed for at supplere med timer i publikumsreceptionen, hvis dette ønskes. Stillingen aflønnes efter overenskomst mellem HK og KL.
Arbejdstiden ligger i udgangspunkt fordelt på ugens fem hverdage, med mødetid kl. 9.
Vi forventer, at du har en relevant faglig baggrund og erfaring. Kendskab til både offentlig og privat administration er en fordel. Ligeledes er erfaring med e-conomic og Visma Dataløn samt Excel et must. Som person kan du kan tage ansvar, har gode samarbejdsevner og en problemløsende tilgang til opgaverne.
Ansøgning vedlagt relevant uddannelsesbevis, CV og anbefalinger, fremsendes til
KunstCentret Silkeborg Bad, att. Driftschef Ole Dahl, oledahl@silkeborgbad.dk tlf. 38 41 09 40.
Ansøgningsfrist 8. dec. 2022. Samtaler afholdes i samme uge efter nærmere aftale.
Tiltrædelse efter aftale, men senest pr. 15. januar 2023.
KunstCentret Silkeborg Bad er stiftet som selvejende institution i 1992. Institutionen er medlem af FKD, Foreningen af Kunsthaller i Danmark. Institutionens
formål er at formidle oplevelser med professionel billedkunst til et bredt publikum og med et internationalt perspektiv. Her vises året rundt skiftende
udstillinger. Kernen i medarbejderteamet udgøres af ni medarbejdere med meget forskellig baggrund og funktion. Yderligere elleve medarbejdere er tilknyttet
funktionerne i publikumsreceptionen og Cafe Ørnsø. Dertil har vi et nært dagligt samarbejde med frivillige. www.silkeborgbad.dk