Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Marketing Automation Specialist

Mediehusene Midtjylland A/S

Indrykket
09-03-2019

Del dette job

Kontakt
Tina N. Mortensen
Tlf
96263700
Østergade 21
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
09-03-2019
Udløber
20-03-2019
Kviknummer
329973332
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Media
Stillingsbetegnelse
Marketingmedarbejder
Erfaringer - I højere grad
Marketingkampagner, Digitale medier, marketing
Sprog
Dansk Læse/ tale

Du skal være med til at udvikle vores digitale marketingstrategi, eksekvere på marketing automation-initiativer og omsætte data til konkrete actions.

 

Vi har de seneste par år øget indsatsen indenfor marketing automation, og vi er nu klar til at tage det videre til næste niveau. Vi ønsker at give nuværende såvel som kommende abonnenter den bedst mulige oplevelse med vores mediehus online som offline. Derfor søger vi den person, som skal løbe med bolden og være ansvarlig for vores digitale marketing setup og automation-processer.

 

Du bliver vores marketing automation specialist og superbruger af marketing automation platformen Agillic. Specialist, fordi du udvikler og eksekverer marketing automation-aktiviteter og -kampagner. Superbruger, fordi du er ansvarlig for at anvende vores marketing automation platform og de data, vi har i systemet. I rollen som marketing automation specialist vil du kombinere din marketingforståelse med dine analytiske og tekniske evner.

 

HVEM ER DU:


Du har 1-3 års erfaring med digital marketing og marketing automation. Lead-scoring er for dig ikke en by i Rusland. Du er selvstændig, tager gerne initiativ til nye tiltag og har en positiv tilgang til arbejdet. Du har flair for at skrive tekster til specifikke målgrupper, og når du laver ekstern kommunikation, er det gennemarbejdet. Du er kundeorienteret og tænker samtidigt analytisk og struktureret. Og så er du en teamplayer. Du har en relevant uddannelse inden for marketing, kommunikation, medievidenskab eller lignende.

 

ANSVARSOMRÅDER:

 

  • Kontinuerligt arbejde med at mappe kunderejser med henblik på at forbedre kundeoplevelsen.

  • Kampagneplanlægning og løbende opdatering af årshjul. Eksekvering af kampagner, herunder e-mailkampagner, Facebook- annoncering, webbannere, Google AdWords, printannoncering m.m.

  • Udtænke, forfatte, opsætte og vedligeholde automatiserede flows i marketing automation-system i tæt samarbejde med relevante afdelinger.

  • Analyse, tracking og evaluering i forbindelse med kunderejsen, flows, kampagner, events mv. via Google Analytics, Google Data Studio, Facebook, Adwords og lignende værktøjer.

  • Tekstforfatning til forskellige målgrupper og platforme.

  • Løbende at udføre personificeret kommunikation med relevant indhold til abonnenter som en del af mediehusenes fordelskoncept.

  • Vedligehold af produkt- og serviceinformation på mediehusenes websites og -shops.

  • Arbejde med løbende at optimere e-avis og den tilhørende app.

  • Lead-indsamling og i den forbindelse nytænkning med henblik på at sikre kvalitets-leads.

  • Tæt samarbejde med mediehusenes redaktioner for at initiere tiltag til gavn for abonnenter.

  • Gennemføre og analysere kundetilfredshedsundersøgelser.

     

    Til hverdag sparrer du med kollegaer i relationsafdelingen om kampagner og nye tiltag.

    Du referer direkte til relationschefen.

     

    Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Relationschef Helena Grønhøj på mobil 60 80 63 92.

     

    ANSØGNING:

 

Ansøgning og CV mailes til direktionssekretær Tina Nortvig Mortensen på tnm@herningfolkeblad.dk

senest 20. marts 2019. Ansøgningerne vil blive vurderet løbende og behandlet fortroligt.

Tiltrædelse 1. juni 2019 gerne før.

 

Mediehuset Herning Folkeblad er en selvstændig fondsejet medievirksomhed i Midtvestjylland, som primært dækker kommunerne Herning, Ikast-Brande og Silkeborg. Virksomheden har ca. 170 ansatte. Virksomhedens styrende værdigrundlag bygger på nytænkning, lokalperspektivering, samspil og troværdighed. Disse værdier er rygraden i virksomheden. De enkelte lokale mediehuse består af mennesker, som arbejder for mennesker, og har den lokale borger i fokus. Lokale nyheder samt inspiration til et bedre liv er ledestjernerne i alt mediearbejdet. Overskuddet fra medievirksomheden udloddes til gode lokale formål inden for kultur, sport, erhverv og uddannelse. Se mere på www.mediehusetherningfolkeblad.dk.

Ansøg nu
Job i virksomheden

Mediehusene Midtjylland A/S
Lignende job

17eren

Ager-Byg IVS

Del dette job

Kontaktperson
Tina N. Mortensen
Tlf
96263700
Adresse
Østergade 21
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
09-03-2019
Udløber
20-03-2019
Kviknummer
329973332
Jobtype
Fuldtid
Fag
Media
Stillingsbetegnelse
Marketingmedarbejder
Kompetencer
Marketingkampagner, Digitale medier, marketing
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed