Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PA til vicekommunaldirektøren

Holstebro Kommune

Holstebro, Vestjylland

Indrykket
04-03-2021

Del dette job

Kontakt
Holstebro Kommune
Kirkestræde 13
7500 Holstebro
Tlf
96117500
Kontakt
 
Tlf
-
7500 Holstebro
Danmark
Praktisk information
Oprettet
04-03-2021
Udløber
22-03-2021
Kviknummer
LJA-81788298
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kontor og administration, Økonomi, Jura og retsvæsen, Offentlig

Holstebro Kommune søger en udviklingsorienteret Personlig Assistent (PA) til vicekommunaldirektøren.

Staben er en nyetableret forvaltning, der ledes af vicekommunaldirektøren og cheferne for de seks afdelinger: Personale og Jura; Økonomi; Indkøb, Risikostyring og Intern Service; IT og Digitalisering; Borgerservice og Ydelseskontor samt Borgmesterkontoret, som er borgmesterens og kommunaldirektørens sekretariat

Kan du lide at udvikle, se nye muligheder, tænke stort samtidig med, at du har sans for detaljen? Brænder du for en hverdag, der aldrig er ens? Så har du mulighed for at være med til at udvikle og forme den nye forvaltning: Staben.

Om stillingen
Som PA skal du supportere direktøren med administrativ bistand. Du vil være sekretær og tovholder for chefmøderne. Du bliver omdrejningspunkt for at hjælpe chefgruppen med at holde overblik og skabe fremdrift på retningen for området. Derudover vil du ad hoc få projektledelse af projekter igangsat i Direktionen eller chefgruppen.

Det første år vil hovedopgaven være, at du skal drive en række projekter med fokus på at finde synergier internt i Staben, der som ny forvaltning skal finde et nyt samspil mellem de forskellige chefområder. Din rolle vil variere mellem at være projektleder og være aktiv ressource i projekterne. Opgaverne som Stabens web-redaktør indgår i øjeblikket i opgaveporteføljen.

Du vil have direkte reference til vicekommunaldirektør Claus Brandt, og du vil få en bred samarbejdsflade ud i organisationen på både medarbejder og lederniveau.

Staben
Forvaltningen ledes af vicekommunaldirektøren og cheferne for de seks afdelinger: Personale og Jura; Økonomi; Indkøb, Risikostyring og Intern Service; IT og Digitalisering; Borgerservice og Ydelseskontor samt Borgmesterkontoret.

Fagligt og personligt vil det være en fordel, hvis du:

  • kan lide at arbejde med blandt andet udvikling og ledelsesunderstøttelse
  • selvstændigt kan drive og udvikle projekter
  • har erfaring med offentlig administration og en politisk styret virksomhed
  • har blik for at tænke på tværs og se muligheder
  • er analytisk stærk
  • forstår at kommunikere i forskellige sammenhænge både i skrift og tale
  • er netværksskabende
  • har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos vicekommunaldirektør Claus Brandt på telefon 96 11 71 00 eller mobil 24 96 42 25.

Du kan læse mere om Holstebro Kommune på www.holstebro.dk

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist mandag den 22 marts kl. 9.00.

Samtaler forventes afviklet onsdag den 24 marts.

 

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Holstebro Kommune
Kirkestræde 13
7500 Holstebro
Tlf
96117500
Kontaktperson
 
Tlf
-
Adresse
7500 Holstebro
Danmark
Praktisk information
Oprettet
04-03-2021
Udløber
22-03-2021
Kviknummer
LJA-81788298
Jobtype
Fuldtid
Fag
Kontor og administration, Økonomi, Jura og retsvæsen, Offentlig
Beliggenhed