Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til klima- og spildevandsområdet

Samn Forsyning

Horsens, Østjylland

Indrykket
07-01-2021

Del dette job

Kontakt
Samn Forsyning
Alrøvej 11
8700 Horsens
Kontakt
 
Tlf
28293728
8700 Horsens
Danmark
Praktisk information
Oprettet
07-01-2021
Udløber
24-01-2021
Kviknummer
LJA-81555849
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Kontor og administration, Økonomi, Offentlig, Ledelse

Brænder du for projektledelse, og vil du være med til at sikre fremtidens klima-, regn- og spildevandshåndtering? Vil du være en del af en arbejdsplads med et godt sammenhold, mulighed for faglig sparring, og hvor man hjælper hinanden? Så er du måske vores nye kollega!

Samn Forsyning har øget investeringsniveauet og Projektafdelingen mangler derfor en ny projektleder. Som vores nye projektleder får du opgaver og ansvar for at gennemføre flere af vores mange spændende og udfordrende projekter indenfor spildevandsområdet omfattende separerings-, renoverings-, udbygnings- og klimaprojekter.

Om jobbet:

Projektafdelingen består af 21 medarbejdere fordelt på 3 teams, som beskæftiger sig med planlægning, myndighedshåndtering og udførelse af projekter inden for klima, regnvand, spildevand, byggemodninger, LAR og drikkevand.

Du bliver en del af Anlægsteamet bestående af 9 kollegaer, der har ansvar for projektering, udbud og efterfølgende udførelse af og tilsyn med vores projekter i tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdsparter.

I projektafdelingen følger vi en strategi om fortsat at opbygge og fastholde stærke faglige kompetencer inhouse, samt at styrke udvikling af bl.a. processer og tekniske løsninger, da det er vigtigt for os, at projekterne gennemføres effektivt og succesfuldt. Du bliver en del af et stærkt fagligt miljø, hvor du får fingrene med ned i projekterne. Det betyder, at du får ansvar for dine egne projekter og driver dem fra start til slut. Derudover bruger vi hinanden meget til sparring og samarbejde – både i afdelingen, på tværs af organisationen og med de eksterne samarbejdspartnere.

Du får en spændende og varierende hverdag, og din opgaveportefølje vil bl.a. indeholde:

  • Projektledelse, projektering og udbud af projekter indenfor regn- og spildevand, klima, byggemodninger og LAR projekter
  • Projektøkonomi, budgetter og kontraktstyring af entreprenører
  • Interessenthåndtering og kommunikation/information både internt og eksternt
  • Arbejde i DandasGraf og MicroStation
  • Det er en fordel – men bestemt ikke et krav – hvis du også kan varetage opgaver indenfor byggeledelse og tilsyn.

Vi sørger naturligvis for oplæring i opgaverne indenfor de ovenstående områder, hvis der er behov for det.

Vi tilbyder:

Et ansvarsfuldt job med mange spændende udfordringer og faglig sparring. Du bliver en del af en afdeling med god stemning, hvor vi hjælper hinanden og du altid kan regne med dine kolleger. Vores omgangstone er åben og uformel og vi har et godt arbejdsklima.


Hos os er organisationsstrukturen flad, og det betyder, at der ikke er langt fra tanke til handling og korte beslutningsprocesser. Vi har et højt ambitions- og vidensniveau, og der er derfor også gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Løn efter forhandling, inkl. pension samt sundhedsforsikring, 37 timer inkl. frokost, flextid og frokostordning. Du ansættes i henhold til gældende overenskomst mellem KL og din organisation.

For at få succes i stillingen forventer vi, at du:

Har en relevant teknisk uddannelse, fx ingeniør, bygningskonstruktør eller anden lignende uddannelse.

Du har et par års erfaring indenfor projektledelse og klima/spildevandsområdet. Du er fagligt stærk velfunderet (spildevand) og har lysten til at lære nyt samt dele din viden med andre.

Din arbejdstilgang bærer præg af at være struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst, og du kan både arbejde selvstændigt samt gå foran i teamsammenhænge. Du arbejder nysgerrigt og proaktivt, og kan med din empatiske gennemslagskraft stå fast, når det gælder. Du kan bevare overblikket og have mange bolde i luften uden at tabe fremdrift i dine projekter.

I Samn Forsyning ønsker vi fortsat at kommunikere åbent og troværdigt. Det er derfor vigtigt, at du kan kommunikere let og på forståeligvis i både skrift og tale.

Klar til at ansøge?

Så send os din ansøgning og dit CV ved at trykke "ANSØG" herunder senest d. 05. februar 2021. Vi vurderer ansøgningerne løbende, og indkalder derfor også løbende kandidater til samtale.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Projektchef Marianne Randrup Rasmussen på tlf. 7626 8762 eller pr. mail: mrr@samn.dk

Eller fagansvarlig Vicky Gydesen Madsen 7626 8731 eller pr. mail vgm@samn.dk

Ansøg nu
Lignende job

TeamVikaren.dk, Århus ApS, Horsens Afdeling

Del dette job

Virksomhedsinformation
Samn Forsyning
Alrøvej 11
8700 Horsens
Kontaktperson
 
Tlf
28293728
Adresse
8700 Horsens
Danmark
Praktisk information
Oprettet
07-01-2021
Udløber
24-01-2021
Kviknummer
LJA-81555849
Jobtype
Fuldtid
Fag
Kontor og administration, Økonomi, Offentlig, Ledelse
Beliggenhed