Receptionist
Nyder du at yde den bedste service og give dit gode humør videre? Så har du opfyldt de første betingelser for at blive receptionist hos os.
Vi søger en receptionist til ca. 30 timer om ugen fordelt efter aftale mellem kl. 8 og kl. 16.
Du skal bl.a.
-
Tage imod telefonopkald
-
Tage imod gæster
-
Klare forskellige administrative opgaver for salg og finans
-
Sørge for lageret af kontorartikler og bestille nyt efter behov
-
Klare ad-hoc opgaver efter behov og tid
Du er den første, gæsterne møder, eller den første, som kunder, leverandører og andre taler med, og derfor skal du have god situationsfornemmelse og som person være åben og imødekommende, så alle føler sig velkomne.
Din baggrund
Har du tidligere været receptionist, er det selvfølgelig helt optimalt, men det er ikke noget krav. Du kan f.eks. også have erfaring fra et servicefag eller fra kundebetjening.
Vi har samarbejdspartnere i hele verden, og det er derfor vigtigt, at du som minimum taler dansk og engelsk og forstår norsk, svensk og tysk.
Et spændende job
Venter på dig, med en stor berøringsflade i et internationalt miljø. Har du lyst til at være med på holdet, så send din ansøgning med relevante bilag til aa@btx.dk. Ansøgningsfristen er 20. maj, men vi behandler ansøgningerne løbende. Ansættelse hurtigst muligt.
Vil du vide mere om opgaverne, er du velkommen til at kontakte Lene Rahbek på tel. 96424205.
BTX Group A/S markedsfører seks stærke brande: B. Copenhagen, B. Coastline, Ciso, Jensen, Brandtex og Signature, som hver for sig eller i kombination giver retail partnere stort vækstpotentiale. Vi er en af Skandinaviens førende leverandører af modetøj til kvinder. Vores store know-how og erfaring på kvalitet og pasform til målgruen har gjort os til en attraktiv leverandør, også til private label kunder. Koncernen har over 3.000 forhandlere fordelt over hele Europa. BTX Group har desuden egen retailkæde: Like ANNA og online platformen likeanna.dk