Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Systemadministrator på sundheds- og ældreområdet i Social og Sundhed

Holstebro Kommune

Holstebro, Vestjylland

Indrykket
12-09-2022

Del dette job

Kontakt
Holstebro Kommune
Kirkestræde 11
7500 Holstebro
Tlf
96117500
Kontakt
 
7500 Holstebro
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-09-2022
Udløber
11-10-2022
Kviknummer
LJA-84022083
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT

Vil du være med til at sikre sammenhæng på sundheds- og ældreområdet i Holstebro Kommune? Har du systemforståelse og IT-flair? Har du et stort servicegen og lysten til at understøtte driften, dine kolleger og vores samarbejdspartnere? Så læs endelig videre!

Vi søger en systemadministrator til vores elektroniske sundheds- og omsorgssystem KMD Nexus på sundheds- og ældreområdet. Stillingen er forankret i Sekretariatet i Social- og Sundhedsforvaltningen med fast arbejdsplads på Rådhuset i Holstebro Kommune – dog med en tæt tilknytning til de enkelte centre og afdelinger fordelt på mange adresser i kommunen. Derudover skal påregnes en ugentlig arbejdsdag i Center for Sundhed, hvor ledere og stab har arbejdsplads i Sundhed.

I Sekretariatet bliver du en del af en dynamisk afdeling med 12 engagerede kollegaer, der har forskellige faglige baggrunde og arbejdsområder, herunder 4 kollegaer i et digitaliseringsteam, hvori den primære systemadministrator for socialområdet ligeledes indgår. I har et fælles perspektiv ind i de mange opgaver på tværs af områderne. Som systemadministrator vil du desuden få et meget tæt samarbejde med de faglige administratorer på sundheds- og ældreområdet.

Stillingens kerneopgaver
Vi anvender EOJ-systemet KMD Nexus, og du vil blive den primære systemadministrator for systemet på hele sundheds- og ældreområdet, som rummer 5 forskellige centre.
Dine opgaver er mangeartede, og kontaktfladen er mangfoldig såvel i centrene, i myndighedsafdelingen samt på Rådhuset.

Blandt hovedopgaverne vil være

  • ansvarlig for den daglige drift af KMD Nexus – herunder at sikre opsætning, tilretninger af systemet samt visninger
  • ansvarlig for oprettelse af roller, rettighedsstyring og stikprøvekontrol
  • vejlede og supportere faglige administratorer
  • kontakt samt oprettelse af sager til KMD Servicedesk i samarbejde med faglige administratorer
  • holde dig opdateret på roadmaps, referencegrupper samt nye releases fra KMD
  • initiativtager og tovholder på Nexus-superbrugerorganisationen på sundheds- og ældreområdet, herunder løbende at sikre formidling af relevante ændringer i systemet til faglige administratorer og superbrugere
  • ansvarlig for identificering af behov for og planlægning af overordnet undervisning af nye moduler/funktioner til systemet
  • konsulentopgaver i interne/eksterne sammenhænge, fx systemer med snitflader ind i KMD Nexus.
  • indgå i et tæt samarbejde og koordinering med den primære systemadministrator på Socialområdet – både ift. drift og udvikling
  • kommunikation og samarbejde med eksterne samarbejdspartnere
  • tilgængelig for daglig problemløsning

Derudover vil du blive en del af flere større implementeringsopgaver og projekter.

Kvalifikationer
Vi søger en kollega med
  • kendskab til KMD Nexus eller lignende systemer
  • god systemforståelse og stærke it-kompetencer
  • kendskab til kommunale velfærdsområder og sagsgange

Vi søger en kollega der
  • er struktureret, selvstændig og resultatfokuseret
  • er analytisk, detaljeorienteret og med en objektiv tilgang til opgaverne
  • har et udpræget servicegen
  • har evnen til at indgå i samarbejde og dialog på alle niveauer og på tværs af faggrænser

Vi forestiller os, at du har en sundhedsfaglig eller administrativ baggrund gerne med relevant erhvervserfaring fra en beslægtet funktion.

Vi tilbyder
  • en spændende stilling med alsidige udfordringer og mulighed for udvikling
  • et fagligt miljø, hvor vi arbejder med tværgående opgaveløsning
  • gode kollegaer med sans for kvalitet og kollegial sparring
  • en fast stilling på 37 timer med besættelse fra den 1. november eller den 1. december.
  • Løn- og ansættelsesforhold efter overenskomst og med udgangspunkt i principperne for ny løn.

Praktiske oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatschef Anne Houstoer Christensen, telefon 96 11 37 03 / 22 57 17 77 eller udviklingskonsulent Lea Billeskov på telefon 96 11 41 13 / 30 91 81 97.

Du kan endvidere læse mere om Holstebro Kommune på: www.holstebro.dk

Frist
Søg stillingen senest den 11. oktober 2022 kl. 8.00 ved at sende din ansøgning, CV mv. online.

Samtaler forventes afholdt den 24. oktober 2022.

 

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Holstebro Kommune
Kirkestræde 11
7500 Holstebro
Tlf
96117500
Kontaktperson
 
Adresse
7500 Holstebro
Danmark
Praktisk information
Oprettet
12-09-2022
Udløber
11-10-2022
Kviknummer
LJA-84022083
Jobtype
Fuldtid
Fag
IT
Beliggenhed