Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Systemtekniker til service management platform

Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej

Billund, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
23-09-2022

Del dette job

Kontakt
Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej
Cargo Centervej 79
7190 Billund
Tlf
72384678
Kontakt
 
Tlf
72384594
7190 Billund
Danmark
Praktisk information
Oprettet
23-09-2022
Udløber
10-10-2022
Kviknummer
LJA-84059435
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
IT

Vi udvider vores tekniske team i Service Management og Styring. Her søger vi en systemtekniker, der kommer til at arbejde med vores ITSM/HR-management løsning. Platformen er en cloud løsning ved BMC Helix, hvor vi benytter Business Work Flows, ITSM Helix, Digital WorkPlace, Smart IT og integrationsplatformen ONEiO.

Om stillingen:
Du vil indgå i ”ITSM Tech”-teamet, hvor der vil være udvikling af processer i Business Work Flows og ITSM Helix for at understøtte og forbedre de processer og interne arbejdsgange for medarbejderne i HR. Disse udstilles i vores fælles brugerportal, hvor alle IT services også udstilles. Vi er en del af en IT afdeling på ca. 170 teknisk orienterede personer, så viden og evnen til at hjælpe er bred og stor.

Dine ansvarsområder i teamet vil være:

  • Konfigurering og implementering af front/back-end bestillingsformularer samt procesworkflows.
  • Deltage i udvikling af integrationsløsninger til øvrige systemer
  • Brugeroprettelse og generel rettighedsstyring, for at sikre kontinuerlig adgang til systemet for vores mere end 1000 brugere
  • Håndtere og løse incidents og service requests relateret til både HR- og ITSM-platformen
  • Oprettelse og vedligehold af bestillingsformularer på vores brugerportal samt bagvedliggende workflows
Faglige kompetencer:

  • Du har kendskab til SQL og programmeringsmetoder samt lyst til at arbejde med service management
  • Kendskab til systemudvikling med henblik på automatisering
  • Kendskab til ITIL, SCRUM eller andre agile arbejdsmetoder
  • Basal forståelse for Websiteprogrammering (HTML)
  • Databehandling i Excel
Personlige kompetencer:

  • Du har en god evne til at dokumentere dit arbejde og du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk
  • Struktureret i din tilgang til opgaveløsningen
  • Du har øje for eventuelle forbedringer af eksisterende processer
  • Du trives med en blanding af udviklings- og driftsopgaver
  • Du er en holdspiller og har gode samarbejdsevner
Vi forestiller os at du er uddannet enten it-supporter, datamatiker, datafagtekniker eller har anden relevant uddannelsesmæssig baggrund. Det er desuden en fordel hvis du har 2-3 års erhvervserfaring fra en lignende stilling

Dit kommende team:
Du bliver en del i Tech-teamet, hvor selvstændighed vægtes højt, og samtidig har vi en stor grad af samarbejde på tværs af teamet. Desuden har vi et tæt samarbejde med de andre teams i kontoret, men også en nær samarbejdsrelation med Administrations- og Servicestyrelsen, hvor HR platformen er forankret.

Du vil indgå i et grundigt introduktion- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med dine arbejdsopgaver.

Vi glæder os til at byde dig velkommen!

Vi tilbyder:
I Udviklings og Forenklingsstyrelsen er vi mere end 1.100 specialister med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde, hvilket skaber et dynamisk og kreativt arbejdsmiljø. Fælles for os er, at vi dyrker faglighed og tværfagligt samarbejde. Der er gode muligheder for såvel personlig som faglig udvikling, samt at få varierende og udfordrende arbejdsopgaver. Vi lægger stor vægt på videndeling og læring, og at vi har det sjovt, når vi er på arbejde. Vi har en uformel omgangstone samt fleksibilitet i forhold til familieliv og fritid.

Vi er en hybrid arbejdsplads med stor fleksibilitet.

Kontakt og ansættelsesforhold
Ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 10. oktober 2022. Der kan indgå test under ansættelsesprocessen.

Stillingen er fuldtid og med opstart den 1. december 2022. – Vi indkalder til og afholder jobsamtaler løbende.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Line Kjær på tlf. 72384594.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej
Cargo Centervej 79
7190 Billund
Tlf
72384678
Kontaktperson
 
Tlf
72384594
Adresse
7190 Billund
Danmark
Praktisk information
Oprettet
23-09-2022
Udløber
10-10-2022
Kviknummer
LJA-84059435
Jobtype
Fuldtid
Fag
IT
Beliggenhed