Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Teamkoordinator til Økonomi og HR

Lemvig Kommune

Lemvig, Vestjylland

Indrykket
19-12-2018

Del dette job

Kontakt
Lemvig Kommune
Rådhusgade 2
7620 Lemvig
Kontakt
 
7620 Lemvig
Danmark
Praktisk information
Oprettet
19-12-2018
Udløber
14-01-2019
Kviknummer
LJA-68973568
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Økonomi

Vil du være med til at styre økonomien i en veldrevet kommune? Er du analytisk og god til at belyse komplekse problemstillinger? Kan du have mange opgaver i gang samtidigt og komme i mål med dem alle? Så vil en stilling som teamkoordinator på budgetprocessen i Økonomi og HR ved Lemvig Kommune være noget for dig.

Du får ansvaret for, at de politiske beslutninger og faglige strategier omsættes til økonomiske beregninger. Du vil indgå i et tæt samspil ikke kun med dine kollegaer i afdelingen, men også med centrale medarbejdere, direktionen og Kommunalbestyrelsen.

Det kommunale udligningssystem udgør en stor del af kommunernes samlede finansiering. En del af dit arbejde vil være at udarbejde grundige økonomiske analyser af udligningssystemet, samt deltage i andre økonomiske analyser, som sikrer at Lemvig Kommune fortsat er økonomisk veldrevet. Du vil også være en del af økonomistyringen på vores Handicap- og Psykiatriområde, hvor du bliver en del af et team på 4 konsulenter.

Det er vigtigt, at du kan tænke økonomisk strategi ind i en faglig sammenhæng, at du er god til at samarbejde og kan agere selvstændigt i en til tider presset hverdag.

Dine opgaver drejer sig om koordinering af budgetprocessen samt beregning af kommunens finansieringsside: skatter samt tilskud og udligning, herunder

   • Tovholder for udarbejdelsen af budgetforslag for Lemvig Kommune
   • Skabe overblik over budget og budgetudviklingen
   • Beregne skat, tilskud og udligning for Lemvig Kommune
   • Indgå i tværgående økonomiske analyser
   • Deltage i indførelsen af ledelsesinformation i hele organisationen
   • Økonomistyring og budgetlægning på Handicap og Psykiatri.


Vi forventer, at du

   • har en relevant videregående uddannelse som økonom, HK´er med relevant efter- uddannelse eller lignende.
   • har analytisk sans og evne til at formidle både mundtligt og skriftligt
   • er struktureret, har interesse og forståelse for at sammenstille data.
   • kan bevare roen og overblikket i pressede situationer
   • er kvalitetsbevist og er i stand til at arbejde selvstændigt, men samtidig en humørfyldt holdspiller, som gerne vil være en del af et stærkt team


Du kommer til at referere direkte til chefen for Økonomi og HR og indgår i et lederteam på yderligere 3 teamkoordinatorer.

Vi tilbyder et fleksibelt og varierende arbejde med høj grad af selvstændighed, en masse udfordrerende opgaver og stor økonomisk faglighed.

Økonomi og HR består samlet af 24 medarbejdere, som løser opgaver inden for økonomistyring, løn, personaleadministration, HR og indkøb. Vi lægger vægt på kvalitet i opgaveløsningen. Vi tror, at de bedste resultater opnås i et jobmiljø med en uformel omgangstone krydret med en god portion humor. Du vil i det daglige opleve tillidsbaserede rammer med reel indflydelse på egne opgaver og mulighed for at følge opgaverne til dørs.
 
 
For yderligere information:
Chef for Økonomi og HR Ove Weller Nielsen tlf. 96 63 10 58.
 
Stillingen er til tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter. Den gennemsnitlige arbejdstid er på 37 timer/uge og aflønning sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
 
Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via Lemvig Kommunes hjemmeside senest torsdag den 14. januar 2019 kl. 10.00. Samtaler forventes afholdt i uge 4.

Læs mere om Lemvig Kommune på www.lemvig.dk



 

Ansøg nu

Del dette job

Virksomhedsinformation
Lemvig Kommune
Rådhusgade 2
7620 Lemvig
Kontaktperson
 
Adresse
7620 Lemvig
Danmark
Praktisk information
Oprettet
19-12-2018
Udløber
14-01-2019
Kviknummer
LJA-68973568
Jobtype
Fuldtid
Fag
Økonomi
Beliggenhed