Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger strukturerede kreditorbogholdere til afdelingen i Herning

Skatteforvaltningen, Herning

Herning, Vestjylland

Indrykket
03-01-2022

Del dette job

Kontakt
Skatteforvaltningen, Herning
Brændgårdvej 10
7400 Herning
Tlf
72389418
Kontakt
 
Tlf
72379967
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
03-01-2022
Udløber
20-01-2022
Kviknummer
LJA-83168617
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Økonomi, Ledelse

Har du kendskab til kreditorbogholderi fra modtagelse af fakturaen, varemodtagelse, godkendelse og betaling? Har du eventuelt erfaring med rejseafregninger og medarbejderudlæg? Så er du måske vores nye kollega i enheden Faktura og Rejser, hvor vi har brug for nye kollegaer til at bidrage med at få betalt op imod 90.000 fakturaer og rejseafregninger korrekt og til tiden.

Enheden Faktura og Rejser har til formål at håndtere fakturaer, rejse- og medarbejderudlæg samt rejseadministration for ca. 12.000 medarbejdere i Skatteministeriets koncern. Det er vores fornemste opgave at sikre korrekt bogføring samt rettidig og korrekt betaling. Vi er én af de største regnskabsafdelinger i staten og arbejder for at levere en professionel og effektiv service til alle Skatteministeriets ansatte samt eksterne leverandører. Vi er et team, som rummer stor faglighed inden for faktura og rejseafregning og vi søger to nye kollega til at bidrage til den daglige opgaveløsning i enheden, som er delt i to teams; et fakturateam og et rejseteam.

Enheden har en bred opgaveportefølje, herunder:

  • Modtagelse og fordeling af fakturaer til Skatteministeriets Koncern
  • Indhente korrekt varemodtagelse og godkendelse af fakturaer
  • Forestå korrekt kontering og bogføring af fakturaer i regnskabssystemerne
  • Behandling af kreditnotaer og indbetalinger
  • Håndtering af rejseafregning og medarbejderudlæg
  • Yde kundeservice til interne og eksterne interessenter på skrift og via telefon
  • Bestilling af rejser og konferencer
Dine primære opgaver, afhængig af team:

  • At sikre, at alle modtagne fakturaer sendes til rette varemodtager i Skatteforvaltningen indenfor de fastlagte deadlines
  • At bidrage til korrekt kontering, bogføring og betaling
  • At varetage øvrige kreditorrelaterede opgaver, så som at håndtere kreditnotaer, rykkere mv.
  • Håndtering af rejseafregninger og medarbejderudlæg
Engageret og struktureret teamplayer
Du har en baggrund indenfor regnskab, som fx en kontoruddannelse i offentlig administration, finansøkonom eller tilsvarende samt gerne erfaring indenfor debitor- og kreditor området. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til SAP og Office pakken.

Du arbejder struktureret og har god sans for detaljen, samtidig med, at du holder overblik, når du håndterer de mange fakturaer på daglig basis indenfor tidsfristerne. Hos os er det vigtigt, at du trives med rutiner, kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, men også at du søger dine kolleger i forbindelse med sparring og vidensdeling. Vi sætter pris på et stort engagement og en kollega, som er ansvarsbevidst. Vi er en del af en organisation, hvor der løbende sker forandringer, hvorfor det er vigtigt, at du også er lydhør og omstillingsparat.

Faglige udfordringer, engagerede kolleger og et tillidsbaseret arbejdsmiljø
Du får et job med opgaver, der skal løses både selvstændigt og i samarbejde med andre. Du får derudover 28 gode kolleger med et bredt spekter af uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund, der glæder sig til at vidensdele med dig og lære dig at kende. Arbejdsmiljøet er engageret og tillidsbaseret og vi har en stærk vilje til at lykkes - sammen. Omgangstonen er fri og humoristisk og vi engagerer os alle i, at vi har det godt, når vi er på arbejde.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg jobbet” senest den 20. januar 2022.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 4 2022, hvilket grundet COVID-19 situationen eventuelt kan forventes afholdt online. Der kan forekomme en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Stillingerne forventes besat pr. 1. marts 2022 eller hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til opslaget, besvares spørgsmål gerne af Funktionsleder Monica Vestergaard Rasmussen på telefon 72 37 99 67 eller via mail monica.rasmussen@adst.dk

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

Administrations- og Servicestyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøg nu
Job i virksomheden

Del dette job

Virksomhedsinformation
Skatteforvaltningen, Herning
Brændgårdvej 10
7400 Herning
Tlf
72389418
Kontaktperson
 
Tlf
72379967
Adresse
7400 Herning
Danmark
Praktisk information
Oprettet
03-01-2022
Udløber
20-01-2022
Kviknummer
LJA-83168617
Jobtype
Fuldtid
Fag
Økonomi, Ledelse
Beliggenhed